luni, iulie 16, 2007

Si noaptea, si cerul, si stelele

Cand luna apare, ma uit pe cer
Vad mii de stele si incep sa sper
Ca cerul senin, incarcat de lumini
Va fi privit de inimi fara spini.

Ma uit la stele si zambesc
Le simt, le vad cum stralucesc.
Surd rasuna noaptea ce-o ascult
Dar imi place… imi place atat de mult!

Si astept… Ce astept? Nici nu stiu…
Totu-n jur e atat de pustiu.
Si simt cum noaptea se prabuseste.
Si cum gandul meu se limpezeste.

Si noaptea, si cerul, si stelele
Sunt o amintire, am uitat de ele.
Acum ziua a rasarit,
Din noapte, din infinit.

3 comentarii:

Miss Doodle Doo spunea...

Superba poza....nu am cuvinte...

Miss Doodle Doo spunea...

poezie*....nu ca nici poza nua r fi frumoasa...

Luiza spunea...

a? mie nu prea-mi place poza... am luat-o de pe net ca nu aveam o poza care sa se potriveasca... si pe atunci vroiam eu neaparat o poza:))... da... penibil... ca si cand ar fi demult:))