sâmbătă, septembrie 15, 2007

Comentarii la adresa domnului Blog

~Stiti... Blog-ul mereu am considerat ca este pentru ce simti tu in momentele tale mai... delicate. Sau nu stiu daca delicate, dar care sa te faca sa te simti mai deosebit. Si de fiecare data totul cand citesti este descriere. Sau poezie. Sau versuri. Hm! Ce prostie... Chiar imi vine sa surad. Poezia inseamna versuri. E ca si cand m-as fi repetat. Cred ca ma balbai in scris si asta e destul de neobisnuit. Oricum... Cum ar fi sa scriem si ceva amuzant pe acest blogspot? Adica de exemplu despre cum am ramas eu cu cheia de la camera mea din tabara si am constientizat ca o aveam la mine de abia cand ajunsesem intr-un fast food. Ok. Asta nu e amuzant, e chiar banal si pentru mine o incurcatura destul de mare. Dar oricum nu mai este descriere. Ajunge la ceva altfel. Si altfel e mai bine? Hm... Eu oricum nu cred ca vreau sa deviez de la descriere. Este ok... Dar cred ca devine plictisitor cand scrii numai asa ceva. Poate enervezi omul cand citeste. Folosesti clisee si poate si cuvinte prea... dulci... cred ca asta e cuvantul. Dar, exista multi oameni carora le place, incluzandu-ma si pe mine de altfel. Dar... Aaaa... Nu stiu. Nu ma mai simt in stare dintr-o data sa continui aceasta postare. M-a strafulgerat o alta idee. Poate comentarea Domnului Blogspot nu este vocatia mea... Si nici eu nu prea cred asta... Cat despre comentariile care poate o sa vina prefer sa nu se discute despre "cat de plictisitor, frate! altceva nu stii sa scrii?" sau altele in genul acesta. Prefer sa va spuneti si voi parerea despre acest BLOG care pe mine cred ca m-a salvat din eu-ul meu introvertit.~


>SFARSIT<

Niciun comentariu: