duminică, septembrie 23, 2007

Ce au toti de sunt asa reci si tristi?


Frunzele sunt caramizii sau doar portocalii toamna? Si Nenea Galben ce rol mai are??? Si el vrea si fie prieten cu noi! Pai si atunci pot sa il refuz? Haide, Nenea, vino aici. Parca as striga un caine. Nenea Galben este rau! Nu vrea sa vina! Hm! Deci nu mai vrei sa vii? Bine... Mai vedem noi.


Asfaltul incalzit de conversi amuzanti si colorati se stramba caraghios la noi. Tu de ce te strambi? Nu vrea sa-mi raspunda.
-Bine! Nu mai calc eu pe tine!
-Hei! Multumesc mult. Si imi face cu ochiul. Apoi vad si eu un zambet pe mutra lui.
-Asa mai merge. Si ii fac si eu cu ochiul, ca doar asa e politicos, nu?!

Mc Donalds stramba din nas. Ma uit eu in el. Mda... E plin. De... noi. Saracu', e obosit? Ma uit in ochii lui si ii zic:
-Hai, mai! Totusi e o zi cu soare. Zambeste si tu.
-Nu pot zambi la comanda! Lasa-ma in pace! Si se uita si el furios in ochii mei.
Ok... Mai bine tac din gura. Si intru in Nenea Mc Donalds unde vad perechi de cate 4 tavi indreptandu-se spre mese.


In parc o vad pe Tanti Buburuza jucandu-se cu Nenea Licurici. Nenea Licurici a ranit-o! Vai! De ce a facut asta? Tanti Buburuza alearga plangand in alta parte si lui Nenea Licurici parca ii pare rau...


Il vad pe Nenea Banca.
-Auzi, Nenea...
-Aud... Si e primul care zambeste bland!
-Ce au toti de sunt asa reci si tristi?
-Soarele si totul...
-Ce are soarele?
-E obosit. Si imi zambeste trist.
-Si totul?
-Pai a venit...
-Cine?
-Toamna...
-Ah.

3 comentarii:

Miss Doodle Doo spunea...

Vai.....Deci e superba:X:X:X... Deci e extraodinara....E cea mai frumoasa compuenre a ta:x:x:x

Luiza spunea...

:P si singura scrisa liber;)

Bibliotecaru spunea...

Ca să citez şi eu pe copilu'... Deci, câţi ani ai, pui de dac?
Dacă permiţi... un mic sfat, încearcă să vezi mai mult reacţiile, insistă pe amănuntele care descoperă personalitatea. Aş fi vrut să ştiu câte ceva despre Nenea Banca, tanti Buburuza... chiar dacă aceştia erau un simplu ecou al eului. În imagine contruieşte şi fluxul dar şi refluxul. Tu imortalizezi o fotografie. Cum totul este antagonic, echilibrul instantaneu nu este de la sine, trebuieşte construit cu răbdare.