vineri, septembrie 28, 2007

De ce iarba este verde?!









De ce scrisul nu este inclinat spre stanga? De ce este spre dreapta?! Si atunci dreapta cum de nu stie ce face stanga? Scrisul incepe sa rada. Ce vede el asa amuzant in asta? Nu stie. Nici eu! Nici eu! Dar de ce scrisul este inclinat spre dreapta?
Asta poate are o explicatie evidenta si nu o vad eu. Dar, tu, nu mi-ai zis de ce iarba este verde!



-Verde! Verde! Iarba este verde pentru ca…
-Pentru ca…
-Ah.
-Nu stii?
-Nu stiu…
-Nici eu! Nici eu! Si… de ce nu stiu?
-Asta poate poate pentru ca are o explicatie prea evidenta.
-Desigur…



Totusi ce m-am intrebat tot timpul: Luna de ce este noaptea? Si soarele de ce ziua? Si depfat: De ce amandoua sunt uneori pe cer? De ce cei rai sunt imaginati ca niste oameni cu coarne si picioare de tap? Un fel de centauri pe jumatate. Si de ce chipul lui Iisus este intr-un singur fel in toate filmele?



-Si florile de ce au culoare, parfum si viata?
-Nu stiu…
-Nici eu! Nici eu…
-Aha… Dar, stii, zambind.
-A?
-Stiu; si ranjeste larg. Dar nu-ti spun.
-Ok… Oricum stiu si eu.
-Da? Adica?
-Nu stiu…
-Eu, da. Facand cu ochiul. Si-ti spun.
-Merci, entuziasmata. Deci?
-Sunt asa pentru ca numai asa pot fi ele!
-Ah… Stii…
-Da. Nu ar fi putut fi altfel.
-Si celelalte?
-Da, si celelalte.
-Deci iarba este verde pentru ca…
-Altfel nu poate fi! Verde! Verde!
-Of… Nu stiu…
-Nici eu…

3 comentarii:

Miss Doodle Doo spunea...

e foarte tare:)....eu stiu...siti spun;) iarba este verde pt ca contine clorofila;)

Amelle spunea...

folosesti multe interjectii:DVai..scuze,stiu am ceva azi cu gramatica.E de la migrena:P

Anonim spunea...

Ştii că toate întrebările astea au un răspuns ştiinţific, de necontestat. Problema e că se bazează pe materie şi materia pură nu există. Nu a fost găsită. De aici şi realativitatea existenţei fizice. [C.K.]