luni, iunie 30, 2008

Si cum ziceam...

De curand, Darina a scris un post despre clovni. Zice ca nu ii plac pentru ca sunt ceea ce nu par sau ceva de genul. Sincer, n-am inteles prea bine.

Inainte de toate, inainte sa incep subiectul pe care mi l-am propus vreau sa va zic ca am in fata o foaie scoasa la imprimanta pe care e o reteta de-aia de mancare. Si stiti ca sunt reclamele alea pe stranga si dreapta paginii de net si mi-a sarit in fata fix aia cu "1. Daca faci sex in picioare, nu ramai insarcinata!". Crezi ca e adevarat?

Ma rog. Ah, deci zic atat de des 'ma rog' ca as putea sa merg la o biserica si sa ma transform in maicuta. La naiba cu 'ma rog'! Sper ca n-a fost un pacat, nu? Aoleooo, parca as fi Maica Tereza - fara nicio legatura cu Tereza... Tereza! Tereza din 150 sau Tonitza.

Da, deci revenind la ideea principala. Nu stiu... Unii inainte, cand erau mici adorau clovnii si nu incercati sa ziceti ca nu i-ati suportat pentru ca stiu ca unora v-au placut. Adica stiti chiar a inceput sa ma enerveze moda asta cu uratul clovnilor ca sunt ceea ce nu par. Incep sa inteleg ca toti oamenii cu care vorbesti nu sunt tot timpul sinceri. Si nici nu e bine sa fii tot timpul sincer. Asta ar insemna sa zici tot timpul ce gandesti, adica asta e sinceritatea maxima, sa fii cu toti la fel de sincer cum esti si cu tine. Sa-ti zici tie ca arati bine si sa le zici si celorlalti asta. Sau sa vezi un pusti urat si sa ii spui ca e urat. E foarte penibil pentru amandoi. Si pentru pusti si pentru tine. Oricum ideea e ca e bine sa nu fii sincer in unele momente. Nu zic sa minti, nu intelege gresit. Doar ca uneori e mai bine sa ocolesti sau ei bine, da, sa minti. Pentru ca exista momente grele in care e mai bine sa-ti tii gura. Intelegi? Clovnul ala nu poate sa se duca la un copil care plange si sa ii zica: Ba, nu mai plange ca-mi pierd slujba!. Si pana la urma clovnii sunt clovni pentru ca asa si-au ales ei. In loc sa fie clovni puteau sa se faca actori sau altceva, nu?
Nu vreau sa credeti ca acest post este pentru Darina. Probabil toti o sa va ganditi la asta, poate chiar si tu. Dar nu este pentru tine (Darina). Este pentru toti care au aceeasi parere ca a Darinei.
Parerea mea despre clovni? Niste oameni obisnuiti care fac copiii fericiti pentru ca vor sau pentru bani. Mi s-a parut o pierdere de timp sa ma gandesc la asa ceva.
Si stiu ce vrei mai ales. Daca ii plac sau urasc? Ei bine, sa stii ca pentru mine acesti clovni n-au insemnat niciodata nimic. Cand eram mica circul si clovnii ma plictiseau de moarte, iar acum si mai rau.

Si cum ziceam... daca nu scriam acest post aveam 69 posturi.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Urasc clovnii pt ca vin cu glume proaste si te jignesc crezand ca te dau pe spate cu vreun catelus facut din baloane sau cand scot niste bani din maneca fara sa ii vezi.si mai e si penibil cand zambesc fals si tu nu stii cum sa te faci ca ti-a placut.
Cand eram mic m-a dus gradinita la un McClovn si abia ma abtineam sa ii spun sa isi gasesca o slujba adevarata. Nu am facut-o pt ca i-as fi jignit pe colegii mei care radeau si pt ca imediat dupaia m-am dus sa ma iau la bataie cu un prieten de-al meu.

Unknown spunea...

Eu uram clovnii cand eram mic pt te luau de prost si faceau glume slabe, radeau in plus si fals,erau penibili si aveau o slujba de cacat care nu ajuta pe nimeni.Asta la gradinita. Acum cand vad un clovn imi vine sa sar la el.
Daca vreau distractie, am televizor, torrente,jocuri ..si nici una din ele nu pretinde sa ma prefac inveselit sau sa le acord mai multa atentie decat am chef.