duminică, iunie 22, 2008

MESSENGEEER !


Mai, am o nelamurire. De ce se supara oamenii pe messenger cand le ceri ceva fara sa le zici 'buna' ? De exemplu ii zici lu' unu' : vreau si eu poza ta de la avatar. Si saracul neajutoratul si folositul copil se simte lipsit de dragoste si bla bla bla. Infloresc mult si nu intelegi nimic. Ideea e ca unii cred ca daca le ceri o melodie sau o fotografie fara sa ii zici faimosul "buna" si magicul "cmf?" te folosesti de el. Da, dom'le! Tu il ai in lista numai ca sa iei poze de la el. Il ai in lista numai ca sa iei fotografii de la el. Vorbesti cu el numai ca sa ajungi undeva prin intermediul lui. Asta e problema tuturor. Se gandesc la lucruri prea departe. Poate ca unu' vrea doar o melodie si nu stie cui sa i-o ceara si ti-o cere tie. Nu s-a gandit nimeni : "Aaa, eu vorbesc cu asta ca sa obtin melodia mea mult prea razvnita si iubita si pretioasa si nimeni n-o s-o mai aiba!". Trezeste-te la realitate, nene! Messengerul este pentru comunicare in cazul in care nu vrei sa suni sau sa dai mesaje.
Ba, boule! Imbecilule! Messengerul nu este asa cum crezi tu, in primul rand pentru BARFA. Messengerul nu inseamna:

X: buna
X: cmf?
Y: buna
Y: bn, u?
X: bn
SI GATA>!<>
Pentru ca sa stii exista si conversatii ca cele mai de sus. Messengerul nu inseamna ca daca n-ai ce face intri pe el si il intrebi pe ala ce face sau barfesti.
Chestia asta - messu' - s-a inventat pentru nevoi. Ce nevoi, te gandesti tu.
Daca cineva iti cere o melodie, stai calm ca nu vrea sa se foloseasca de tine. Vrea o melodie! Foloseste messengerul pentru ca are nevoie de ceva.
Chestia asta inventata de un indian de la sarmanul Yahoo nu este pentru plictiseala sau "folosire de cineva".
Cu toate astea recunosc ca si eu ca milioanele de oameni intru pe messenger in proportie de 90% din cauza plictiselii. Dar chiar nu-mi pasa. Ce conteaza ca ii critic pe ceilalti, atata timp cat ma critic si pe mine in acelasi timp?

Niciun comentariu: