miercuri, iulie 02, 2008

Castrati cainii maidanezi !

Da, deci in urma unei melodii de la Taxi am realizat ca animalele cel mai atasate de oameni trebuie sa moara doar pentru ca unor imbecili de politicieni le e lene sa adune toti cainii si sa ii castreze ! Da, stiu ca suna dur, sa ii castrezi - saracii caini - dar decat sa ii omori mai bine asa. Stiu ca nu va intereseaza prea mult, de fapt mai deloc, dar sunt niste caini ! Nu sunt urechelnite, sunt caini ! Si sunt niste animale foarte atasate de oameni si ar trebui sa ii respectam la fel de mult cum ne respecta ei pe noi. Stiu ca tu crezi ca bat campii si poate asa e. Numai ca eu am o adoratie si dragoste aparte pentru aceste animale - cainii. Mi-am propus ca atunci cand voi fi mare, dupa ce ma fac fizician, arhitect sau ce o sa ajung sa fiu, voi infiinta un hotel foarte frumos de 5 stele pentru caini, fiecare avand camera lui. Evident, totul ar fi foarte ieftin ca sa vina cati mai multi caini pe care sa ii ingrijesc. Dupa aceea - astia din urma erau cainii pe care ii lasa stapanii cand plec in vacanta cand n-au unde-i lasa - voi mai face 2 hoteluri (sau e hotele?) unde voi strange toti cainii comunitari/vagabonzi si voi avea si eu grija de ei. Voi cauta desigur si niste oameni care sa se transforme repede-repede in angajati si uite-asa scap Bucurestiul de caini. Si sa nu ma credeti nebuna pentru ca eu cand eram la gradinita vroiam sa infiintez o scoala pentru caini unde sa ii invat sa scrie si sa-si lase amprenta (hm... laba lor adica:P) si sa latre cand le zic un calcul. De exemplu:
Luiza: Cat fac 3 plus 5?
Cainele: Ham ! Ham ! Ham ! Ham ! Ham ! Ham ! Ham ! Ham !
Luiza: Bravooo, ia un biscuite !
Cainele: Haaaaaaaaaaaaaaaaam, myamy.
Bine, ma las dusa de val. :P
ASA CA SPRIJINITI CASTRAREA CAINILOR MAIDANEZI! SUS CAINII COMUNITARI! JOS POLITICIENII CARE NU VOR SA-I CASTREZE!
Bine, exagerez. :P Dar va rooog, macar nu ma faceti nebuna pentru ca vreau sa castreze cainii cineva odata.



P.S. Melodia de la Taxi: Comunitaru' :)
P.P.S. SALVATI CAINII COMUNITAAARI !

Niciun comentariu: