duminică, noiembrie 22, 2009

Râzând în zăpezi




Dacă dezamăgirea mea ar continua
Tavanul iernii s-ar prăbuşi pe mine.
M-ar inunda într-un frig crud,
iar un eu de-al meu ar muri.

Dacă ceramica rece a rumeguşului lor
De suflete
S-ar întrista când eu aş cădea în raze de tine,
s-ar întoarce în fiecare om
un altul.

Eu sunt răpită de un fluture mic
de gheaţă

Care mi se aşază pe un deget
Şi pe care îl voi asculta. Pentru că aşa mi-ai zis tu.
Şi îţi voi spune ce mi-a şoptit

la ureche.

Sunt luată de pe un plan al luminii
Sunt luată dintr-o lume de răni dure
şi pline de zăpadă.
Am ajuns într-o rază neutră
care doreşte un eu introvertit,
dar care primeşte o lalea albastră.

Cine sunt eu?
Ce a rămas dintr-o zăpadă?
Frigul fluturelui m-a strivit, m-a trimis departe
Într-o viaţă plină de ramuri grele
Goale pe dinăuntru
şi arse
în lumină.

Ce faci aici?
Fugi în Cer!








* Pink Floyd - Don't Leave Me Now *

Un comentariu:

IoRa spunea...

Ohh.. dar .. nu mai esti dezamagita acum nu? Acum frigul iti place mai mult, nu? >:D<