luni, februarie 17, 2014

Cea mai aşteptată vacanţă de până acum

Era timpul să avem vacanţă. În sfârşit. Şi cea mai bună parte este că este soare afară şi frumos. Este rece şi soare, cea mai bună combinaţie! Ieşi afară din bloc şi te izbeşte în faţă din plin puţin frig, iar apoi soarele te invită la el în braţe, înconjurându-te cu razele sale.
Ce să spun altceva în afară de faptul că mă simt fericită? Voi termina zilele astea "Pe patul de moarte", mă voi plimba prin Bucureşti şi voi asculta cât am chef eu Florence and the Machine, Rachmaninoff şi The Subways. Dadada! 
Cât am fost cu Electra la Braşov mi-am dat seama că mi s-a făcut dor de Bucureşti. Şi am chef să mă plimb pe aici cât pot de mult, iar apoi să merg pe la ţară să mă liniştesc şi să mă îndepărtez aşa o perioadă de internet şi calculator. Am chef de viaţă, am chef să alerg.
Vreau să merg să cumpăr un ghiocel. Şi un trandafir alb. Şi unul roz. 
Vreau să îmi cumpăr o floare mică şi să am grijă de ea şi să stea pe pervazul camerei mele. 
Daaa, va veni 1 mai şi vom merge la mare şi acum trebuie să ne bucurăm şi să fim cât de buni putem să fim!!!
Voi merge pe o bordură de iarbă şi voi număra câte raze îmi oferă soarele zilele astea şi dacă număr 20 atunci ştiu că totul va fi bine! Şi dacă număr 10 ştiu că trebuie să muncesc mai mult să fie totul bine! Şi da, da, da, totul va fi bine! 

Niciun comentariu: